min helg!

Äntligen dags att berätta om helgen som var helt awesome!

Efter jobbet på lördagen drog jag hem till mitt och gjorde mig i ordning eftersom det vankades fest! Och fest blev det. Efter 8 trillade de flesta in och det var hur trevligt som helst att träffa alla som var hemma över helgen :) När klockan var runt 12, halv 1 drog vi till stan! Jag, Nanna & Elina nöjde oss med att bara äta innan vi sa hejdå till Henke & Filip. Skönt att komma hem i tid.



För på söndagen skulle jag till Flyinge och Nanna & Elina skulle börja utbildningen på Telenor. Så runt 9 åkte jag mot Lyckeby för att bli upphämtar av Johanna & hennes dotter Elina och efter ett par timmar på hala vägar var vi framma i ett hästmecca! Det var massvis med fina hästar som hoppade så höga hinder att jag tappade hakan. Det högsta hindret låg på 1.50 och jag fattar fortfarande inte hur både hästen och ryttaren kom över dem, helt klart imponerad. Och det coolaste av allt var att kolla på Grand Prix som Peter Eriksson hade hand om och dessutom red Lisen Bratt Fredricsson i den klassen.



Det var det, det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0