min helg

God eftermiddag alla små frön!

Helgerna går så himla fort och det är redan söndag här i Ledja. Har varit lugnt hittills idag och kommer säkerligen fortsätta så resten av dagen. Imorse fick Niclas en Globalkniv som farsdagpresent och jag hoppas att han blir nöjd :)

Igår var det nästintill lika lugnt då jag och Joss började dagen med en brakfrukost! Därefter slappade vi en stund innan hon var tvungen att gå till bussen för att sedan åka vidare till Bräkne-Hoby. Jag däremot åkte först till Telenor för att lämna lunch till Elina och Nanna som de glömt hos mig och sen vidare till Ledja. Var nämligen bestämt att vi skulle fira Farsdag i Kallinge på eftermiddagen så där befann vi oss runt 4!

Kerstin bjöd som vanligt på en superb delikatess och man rullade ut som man alltid gör efter middagarna i där. Kvällen bestod av att jag och mamma kollade på film medans Niclas gick och la sig. Berodde nog på alla öl han drack? ;)

Fredagen var dock mindre lugn, tur det annars hade det väl gått ut en pensionärsvarning på mig! Hälsade på Carro en stund efter jobbet och åkte hem när Joss ringde och sa att hon var i närheten.  Lagade mat samtidigt som hon sminkade sig. Efter ett tag kom även Elina & Nanna och det blev en riktig tjejkväll! Jag och Joss testade lite drinkar medans de andra två töserna tog det lite lugnare eftersom de skulle på utbildning dagen efter ;p Men jag hade det hur bra som helst och det var verkligen kul att Joss kom hem :) Det uppskattar jag!

Men nu har jag inte tid med detta, Gossip girl börjar nämligen vilken sekund som helst.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0