I don't wanna walk alone

Godmorgon på er små söta!

Godmorgon kan ju missförstås men sov till typ 12 och efter det har jag ätit bullens korv och kycklingvingar, satt fint i kistan. Blev ju en lång kväll igår och eftersom jag varit igång i stort sett hela dagen blev jag superdupertrött framåt småtimmarna och med det skittråkig.

Vi var i alla fall hos Benny efter att vi suttit hos Carro ett tag och förat. Blev hämtade och väl där satt vi och lyssnade på musik och snackade skit. Var en jätterolig kille som trodde att hans namn betydde trosor på polska, vilket det inte gjorde, men om han hade hetat så hade det betytt tanttrosor. Det tyckte han inte var lika roligt men jag och Carro fick oss ett gott skratt i alla fall.

När vi väl skulle gå hem fanns det ingen som var vaken (förutom Tomas som låg hemma och var sjuk..) så vi började gå. Såg en vi 'känner' eller ja vet vem det är i alla fall, men han bara vinkade från bilen och körde iväg. Jävel! Istället mötte vi vår vän 'Mannen' som var ute på en promenad och han erbjöd sig att köra hem oss. Vi tackade och tog emot!

Men det var allt om gårdagen. Idag fick jag sova ut ordentligt och ska nu ut på stan för att gå på stan! Hon har förresten mitt nya SIM-kort från Halebop så alla som läser detta nu kan börja nå mig på 0730-390524 igen, hur skönt? Jag tycker det är helt underbart faktiskt. Så himla snällt av mamma att låna ut sin iPhone till mig med, den är nämligen min högra hand.

Men nu har jag inte tid med detta mer. Ska trotsa regnet och gå ut. Vet ni förresten? Kanske ska till Falsterbo på söndag med Johanna & kolla på världscupen eller vad det nu var i hästhoppning. Yey!


Snart åker denna fram igen, he he

Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0