Fort Lauderdale

Hej alla!

Igår klockan 8 på kvällen kom vi fram till Florida och då var klockan 14 här efter att ha haft en helvetesresa. Började med att jag och mamma missade vårt tåg pga. missförstånd. Och så hade vi otur med flyget. Det var ju tänkt att jag skulle besöka New York både på hitvägen och hemvägen men det blir inget med det. Flygbolaget ändrade flygtiderna så vi inte hann det på hemresan och på hitresan blev vårt flyg inställt. De gav oss en hotellnatt på Hilton och trodde att vi skulle ge med oss att vänta till 13 nästa dag för att ta planet, men icke! Vi gick till SAS som hittade en rutt åt oss istället där vi började flyga 5.55.

Man var knappt vaken när man vaknade då men det gjorde att vi kom fram mycket snabbare trots att vi landade i Miami istället för Fort Lauderdale men det var bara typ 20 minuters taxiresa emellan flygplatsen och hoteller där vi är nu.

Och nu ska jag duscha och förbereda mig. Det blir nog att shoppa lite idag då det blåser som tusan så vi ska använda oss av en vattentaxi då Fort Lauderdale påminner lite om Venedig med dess kanaler.

Vid 16.00 vår tid ska vi gå på båten och där kommer vi att vara i 11 dagar så kommer inte ha tillgång till internet då så detta blir sista uppdateringen innan vi kommer tillbaka till ett annat hotell här i Fort Lauderdale! :) Så tills dess får ni ha det så bra så bjuder jag på lite bilder här nedanför!




Later dudes!

Kommentarer
Postat av: olivia

Inte ett dugg avis..=/ Ha det bäst på båten nu och var rädd om dig! <3

2010-11-22 @ 19:06:50
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0