finally home

Tjenixen!

Har varit och jobbat hela dagen idag och kom hem i hyffsad tid då jag slutade vid 16.30 :) Har varit en annorlunda dag på jobbet i och med att vi fick tårta för att vi lanserade 4G:n idag och dessutom var det många first:are och butikssäljare som var iväg på ett event som kallas SA. Är dock lite osäker för vad det står för. Men det gjorde att vi fick mycket folk från callcenter och andra återförsäljare som ringde, lite segt då det roligaste är att prata med just folk från butikerna och eventsäljarna. Men allt är väl som det ska vara redan imorn får man hoppas!

Och nu ska jag iväg igen till Hemköp för att möta upp två söta tjejer, tyvärr kunde inte Vickan närvara nämligen. Jag, Sabina & Hanna ska vara hemma hos Hanna och laga Enshiladas tror jag att det heter? Ska tydligen vara en typ av tacos fast man har det i ugnen och är med kyckling. Tror säkert att det är en delikatess, finns väl inget att tvivla på. Gäller ju att bara våga testa, har det dessutom bra recensioner är det ju inget att vara rädd för. Okej, låter som jag beskriver någon rätt gjort på råtta men i alla fall.


Om det ändå hade varit sånt här skönt väder när man gick hem..

Later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0