jag saknar våren 2009, även hösten 2008 var great
jag saknar att ha nära till alla
jag saknar att dansa loss på nivå, en sån där riktig galären-kväll
jag saknar pantis
jag saknar att se Henke sitta i min diskho samtidigt som han äter chips
jag saknar att lifta med Carro
jag saknar att åka bil med b' samtidigt som vi pumpar musik
jag saknar att ha vardagliga konversationer med Joss
jag saknar tv-kvällarna med Jannie
JAG SAKNAR BÖNAN
jag saknar snacka lumpen (?) med mina killar
jag saknar att rida och kolla på Sommaren med Göran tillsammans med Nanna
jag saknar att shotta med Olivia
jag saknar att ha alla tjejer under samma tak
jag saknar att snacka skit med Siri
jag saknar att driva med Löfgren
jag saknar att panta flaskor för en hel armé med Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0