dagens

Dagens klädsel: Jeans, persikofärgad t-shirt & kofta
Dagens frisyr: nyklippt och slingat
Dagens smink: var tvungen att stressa imorse så blev foundation & mascara
Dagens låt: Going out tonight- Carl Norén
Dagens planer: ingenting mer för idag, förutom att sova
Dagens vill ha: en ridtur på Chaplin
Dagens tråkigaste: att äta lunch själv
Dagens roligaste: att joss & linda är hemma, helt awesome
Dagens måste: har redan gjort mina måsten, det var att städa och diska!
Dagens köp: mat hos den indiske på hörnan, vi börjar bli bundisar nu! sist frågade han vart jag hade min 'pojkvän' tomas eftersom att vi alltid brukar handla mat tillsammans! Så jävla roligt!
Dagens kärlek: vännerna!
Dagens personer: Frisören vars namn jag inte kan, Vicky, Sabina, Hanna, Carlos & Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0