19 november

Hej alla söta!

Detta är troligtvis mitt sista inlägg innan jag flyger imorn då det är knepigt med anslutningar på tåg! Är så himla förväntansfull, glad, pirrig och allt sånt för det är nu det sker på riktigt. Väskan är (nästan) packad och färdkosten är inhandlad. Något som man har sett fram emot sen jag slutade min heltid i somras är nu här och jag ska faktiskt få slippa tänka på jobb och allt annat som gör ens vardag så grå.

Så imornkväll kan ni ju se mig vandra helt lost på Manhattan och på söndagkväll är jag i värmen i Fort Lauderdale, det ni! Har sedan någon dag där (har jag för mig) innan vi hoppar på ett grymt kryssningsfartyg. Även om jag missar massa roliga händelser ska jag skaffa upplevelser som räcker för att ladda batteriet så jag håller ut hela vintern. Kommer ju hem lagom till andra advent och då är julen som är på ingång.


Självklart så kommer jag sakna alla. Snälla Niclas som stannar hemma med gosiga Twister, alla fina vänner (stora som små..) och så Chaplin. Jag har sån himla ångest för att jag inte alls hunnit vara med honom så mycket som jag velat. Jag hade verkligen velat ha honom närmare mig så jag kan åka dit precis när jag vill, men man kan ju faktiskt inte få allt. Så synd att bara slänga iväg de där 3 ½ månaders av träning för ingenting nu när vintern kommer. Men håll ut Chaplin för jag lovar dig att jag ska komma så ofta jag bara kan när jag kommer hem igen. Många svettiga pass och mysiga uteritter, för det är precis vad du är värd.





Jag ska passa på att uppdatera om jag kan!
Tills dess  - so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0