-



Idag är det dags för min absoluta favorit - min största kärlek i alkoholvärlden. Jag introducerar för er P2 som är så god att jag skulle kunna dricka en till frukost, lunch & middag utan att tröttna (dock skulle inte min lever tycka något vidare om det..) Men helt perfekt är den! Inte för söt, frisk och så där alldeles lagom liksom! Jag rekommenderar den verkligen till alla som inte har smakat den och vill ha ett säkert kort, går nästan alltid hem nämligen!

P2


3 cl Absolut Vanilla
3 cl Sourz apple (jag brukar ta vanlig lime-drinkmix som man kan köpa i mataffärerna!)
pressad lime
7up



'Sup och svälj, knulla älg' för att citera min engelskalärare Cissi i gymnasiet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0