you're such a backstabber

mest telenor i hjärnan hela tiden vilket är påfrestande, underhållande och tidskrävande. men jag klagar absolut inte för skratten som väl kommer när vi är övertrötta är så jävla roliga. som sista kaffepausen på det sena passet igår var helt wicked. där kom vi nämligen fram till att bea var lagd åt det andra hållet och en "teamfest" började att planeras. kan ju tänka mig hur den kommer sluta, gaaaaaaalet bra!

idag har jag stressat runt. blev arbetsförmedlingen för coaching men börjar bli trött på att gå dit då de inte lär mig något nytt. sen gjorde jag även de sista ärendena på stan så jag slipper tänka på dem. en runda till apoteket, lämna tillbaka en grej på h&m, lämna in min kära väska på lagning och även handla in nytt pålägg och bröd så vi har frukost tills imorn. sen att lite groggvirke med hamnade i kundkorgen var helt oskyldigt.

och nu sitter jag på jobbet och har paus. har varit på ett utbildningspass och kom precis tillbaka för att ha medlyssnat på en uppe på konsument. kim, som även kommer behöva stå ut med mig under faddringen då jag bokat upp mig på honom under en heldag. kommer nog inte vara lika glad på mig när vi slutat den dagen som han var idag :)

men nu ska jag fortsätta med mitt plugg för att senare skynda hem - städa, duscha & sånt innan siri trillar in runt 8. elina kommer inte förrän 10 men tro mig, det kommer hon ta igen! man fyller ju bara 20 en gång och för hennes del är det efter 12 inatt. sen har hon planer på att vi ska baka på morgonen imorn, hrpmf 3G duger gått och väl för mig (y)

PS. reseletandet går prima om det är så att ni känner er intresserade och ville veta det. kan ju alltid anteckna om ni känner för det. har suttit och kollat hotell idag och hittade några bra alternativ som jag ska visa min sister in crime. men det får bli imorn så vi inte bokar något när vi är förfriskade. DS.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0