you know my weekness that is why I'm sleepless

Hej! =)

igår blev det att vi lagade mat tillsammans & kollade på premiären av efterlängtade grey's anatomy! efteråt tog det ett tag innan vi kom på vad vi ville göra. hörde med M & J och bestämde att vi skulle ut en runda! blev till att fixa sig och sen gick vi till P för att förfesta. grabben hade flyttat dit för bara någon dag sen så det var hans inofficiella inflyttningsfest & han hade mer tur med sin än vad jag hade med min (y)

väl på nivå hade vi det jättetrevligt & jag som hade planerat att det skulle bli en lugn och tidig kväll hade ju rätt fel. blev vodka redbull och cider och där stannade vi tills halv 3 någongång då vi gick till michael's för att sällskapet var hungriga. så vi var väl i lägenheten runt 3 någon gång och det tog inte lång tid innan vi slocknade.

låg och drog oss på morgonen och sen blev det en snabb dusch innan jag drog till utbildningen. oj vad taggad jag börjar bli och otålig för att lära mig precis allt. och för att få möjligheten att lära mig det lite snabbare och se hur det faktiskt funkar i praktiken tog jag min första medlyssning idag. satt med i en timme och fick höra hur det  gick till vilket var väldigt intressant!

nu blir det till att diska undan efter maten & så ta bussen. blir fifa eller film ikv! :)
imorn blir det troligtvis en lunch med oscar på stan, ska bli kul!



man kommer väl troligtvis aldrig att vänja sig att du inte är några mil bort
men vi klarar allt & jag vet precis vart jag har dig ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

fan va go bild asså :D

2010-03-05 @ 15:31:38
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0