we were standing on top of the world

efter en petit choux i magen, gott te och trevligt sällskap kastar jag nu in handduken. har verkligen ingen lust att sitta och gäspa på jobbet imorn och jag behöver verkligen min sömn. har tidigare sovit lite dåligt så blev väldigt glatt förvånad när jag sov till 11 idag. folk kan säkert tycka att det är konstigt att jag blir glad för en sån sak men det bevisar ju bara att allt står rätt till :)

så nu laddar vi för en ny bra vecka!
ser fram emot torsdag då B entrar staden, ska bli så kul att ses igen :)

godnatt, sov gott, saknar dig. N

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag spydde lite när jag läste "petit choux". Usch, de där jävlarna gjorde vi jämt i plugget. ;P

2010-03-29 @ 16:50:35
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0