darkness ahead and behind

har ni någonsin känt att ni är på helt fel plats? att det finns någon där som behöver er och att det är alldeles för långt dit. precis så kände jag igår. jag visste att olivia behövde mig/oss och jag hade inte möjligheten att ta mig till malmö :( men du ska veta att jag är ett samtal bort och snart ses vi igen darling! saknar dig så ♥

istället blev det en filmkväll. snowroller sågs och den är lika rolig varje gång man ser den =D på morgonen blev det en stor frukost med lyxigheter som bacon, ägg & hembakta bullar. lunchen blev inte direkt sämre med marinerade kycklinggrillspett & pommes! :)

nu är jag i lägenheten & vilar ut. fick två stora kassar hemifrån med kläder och sånt som jag verkligen behöver vilket var väldigt uppskattat! och snart måste mina tavlor och hyllor upp så inte väggarna ser så tomma ut.

imorn blir det jobbutbildning heeeeela dagen & efter det fest!
på söndag bakisdag med elina och även ett besök i ledja!



detta hade ju inte tackats nej till just nu därför sitter jag & kollar flygresor :)
later!


Kommentarer
Postat av: olivia =)

saknar dig med <3

2010-03-05 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0