day in day out

har varit en jättehärlig dag! vaknade upp i kuggeboda och tog tåget in till karlskrona. väl på tåget mötte jag manisha som blev aningen chockad över att jag var där men det var trevligt med sällskap på tåget. åkte hem en runda och dammsög, plockade undan och så. var vid jobbet halv 11 och då började jag min andra faddrings-dag. gick så bra så även om det var många panik-fakturafrågor men det löste vi galant!

nu är jag hemma i skogen och väntar på att mitt torsdagssällskap ska komma :)
var så längesen jag såg henne så jag ser fram emot att träffa henne!

lön + våffeldagen + jannie = förjävla bra (y)

imorn är det faddring igen & eventuellt fest på kvällen, får se hur vi gör.
vet att det blir bra hur vi än gör.



signing out, n

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ^^ /Joss

2010-03-26 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0