to be alone with you

efter över 9 timmars jobb bestämde jag mig för att åka hem till skogen. kändes som det enda rätta och jag är glad att jag tog det beslutet. möttes av en kram av mamma, en glad glad vovve & min favoriträtt på köksbordet. kunde ju inte bli bättre. jag är så glad att jag har min familj som ställer upp till 100%

jag stannar här hemma imorn då man själv väljer om man vill vara på jobbet eller inte. ska bli långpromenader med hunden och vila ut till faddringen så jag är mer säker på det jag gör. läsa lisa BASS-options och så vidare! för sen när de kommer kvalitétskontrollera oss efter att vi jobbat själva i 2 veckor vill jag vara säker på det jag gör och slippa tänka på att det jobb jag utför inte är tillräckligt. 
 
det gäller att fokusera på det bra i livet helt enkelt ♥

jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0