take on me

på jobbet idag gick det bra, börjar känna mig mer självständig och det är alltid kul att de tycker att det går bra. imorn ska jag äntligen faddra med linda igen, tyckte verkligen om henne. och så sitter jag nära therese med, alltid kul med ett bekant ansikte =)

har nu varit i affären och handlat. blev en smarrig pasta och har över så jag kan ta med mig till jobbet imorn! sweet! så nu blir det väl soffläge hela kvällen så man är utvilad tills imorn då det blir en längre dag än vanligt. sen får man se om man stannar i staden eller om man åker hem till skogen. you'll never know


februari 2006

later!


Kommentarer
Postat av: Jannie & barbro

o herregud i himlavalvet :p trodde det var sekretess på såna pics!

2010-03-29 @ 18:43:10
Postat av: pelle

nice bild!



visst kollar på jag vänner ibland (har faktiskt sett igenom de boxarna så många gånger att jag tycker suger :P), HIMYM har jag också sett. Kul som fan det med!

2010-03-30 @ 11:50:03
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0