somewhere else

8 mars & internationella kvinnodagen! (y)

otroligt skönt att vakna upp i skogen eftersom det var ett bra tag sen. ska gå ner & se vad kylskåpet kan erbjuda mig och kela med twist. blir sen att klä på sig ordentligt och ta en långrunda med honom som jag vet att han uppskattar så! :)

resten av dagen blir lugn. när mamma & niclas kommer hem från jobbet skulle de ha lite mediciner med sig till mig så jag kan bli frisk någongång. otroligt skönt och idag måste jag även ringa vårdcentralen för att få en tid till min hals.

hade förresten en sån sjuk dröm. vet att jag var ute och så såg jag filip, viktor och smart-sebbe (?) springa emot mig. de lyfter upp mig i luften och kastar runt mig. kommer ihåg hur glad jag var och när man tänker på att så märker man verkligen att man saknar lumparkillarna. det är dags för er att bli lite mer lättillgängliga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0