party at a rich dude's house

var verkligen helt slut igår så slocknade nog innan 10, vilket var jätteskönt då jag var helt utvilad när klockan ringde vid halv 7 imorse då vi skulle in till stan då jag var hemma i skogen igår! :)

planerna för idag är att jag strax ska göra några ärenden på stan (när de öppnar!) och sen blir det vidare mot kuggeboda då det är kalas för elina! jag och nanna drar dit och ser vad det är för släkt hon har =) därefter blir det troligtvis staden på kvällen för elinas skull! egentligen är det inte en så bra plan med tanke på att jobbet kallar 08.00-16.30 dagen efter men maja har sagt att det är okej att man är bakis på jobbet så hon får minsann stå för sina ord ;p



later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0