olika världar

bara för att jag läste siris blogg innan jag gick och la mig igår drömde jag att jag skulle träffa Kajsa! såg henne vid vattnet i stan och OJ så glad jag blev. det är egentligen rätt läskigt att tiden har gått så fort. än är du inte hemma men jag kommer ihåg den sista kramen jag fick på sebbes 19-årsfest och du sa; vi ses om ett år! månaderna har sprungit iväg och jag vet inte riktigt vart de tagit vägen men något jag vet är att du är hemma i augusti och det kommer bli så kul att träffa dig igen! :)


så himla söt!

nu är det dags att väcka en snarkande hund för att ta en långpromenad
later!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

SÖTNOS! Jag saknar er något så grundligt! Oj vad vi ska ses när jag kommer hem :) Puss och kärlek!

2010-03-22 @ 18:56:43
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0