och jag kunde ha gjort vad som helst för att höra den tanken men själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten, jag liksom föll över kanten

verkligen nöjd med min dag! har tänkt på det jag skulle göra och jag vet att det är bra människor jag har runt mig :)

innan jag drog till jobbet idag tog jag en runda på stan med mamms! blev fast på gallerix i minst tjugo minuter då det var 70% på resterande av deras sortiment då de ska stänga butiken. så länsade lite bland hyllorna och hittade även sjukt snygg skjorta på gina som jag funderar på att inviga på fredag :D

och väl på jobbet gick det strålande. min fadder camilla var mycket bra och ska även ha henne sista gången jag faddrar vilket är på lördag. sen är det på allvar. samtalen flöt på bra och jag kände för första gången sen jag började med att svara i telefonen att jag kunde vara säker på det jag gjorde och det är ju precis så det ska vara! att jag fick 3 sälj gör ju saken bara ännu bättre och lite extra klirr i kassan är alltid välkommet! än så länge leder jag säljtävlingen i vår vikariepool. men det kan ju ändras hur snabbt som helst! men vem vill inte vinna ett fint gott pris? tackar nog ingen nej till.

och sen jag kom hem har jag unnat mig ett långt bad för att lugna ner kropp & sinne. nu är det anna ankas töntiga program men jag väntar bara in CSI då det är sista delen av trilogin och den kan man ju inte missa. sen lär jag slockna ganska tidigt då det varit en ganska lång dag.

imorn blir det coaching & ett annat möte sen är jag helt ledig. sjukt skönt! får se om jag hinner se linda eller om vi väntar tills på fredag. kulkulkul :)


saknar min sötnöt

signing out, N

Kommentarer
Postat av: pelle

Äsch, seriehjältar är ju lite mer eget att klä väggarna med ;) Fast jag klandrar ingen med privata kort heller, det är tufft det med :P

2010-03-31 @ 21:03:36
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0