när allt är gjort

blev en tidig kväll igår, en väldigt tidig kväll. halsen och förkylningen tar kål på en så jag skämtar inte om jag säger att jag somnade runt 10. missade dock alla bra tv-program då tisdagen är en riktig tv-kväll men får hoppas att mamma spelade in att åt mig eller så får jag kolla på repriserna helt enkelt.

idag skulle jag egentligen gjort ett yrkesvalstest men såg snabbt att det krockade med utbildningen så fick ställa in att /: blir till att göra ett intressetest nästa vecka istället när jag är ledig! :)

nu börjar magen kurra så blir till att ta något att äta.
later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå intessetest?? skulle me behöva göra ett. puss :D

2010-03-10 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0