make your body work

det var en trevlig dag igår. en riktig lantis blev jag direkt när jag kom till agdatorp då vi hängde i stallet & kollade på de nya lammen som föddes kvällen innan. hur söta liksom!? en liten lambi höll nanna upp i famnen. var även jättetrevligt att se nanna igen, sjukt hur fort tiden har gått. 3½ månad och det kändes som om det var förra veckan vi träffades. lilla nanna, jag har verkligen saknat henne! ♥ kollade även på PS. I love you, dock såg jag inte slutet så har väl lite att ta igen!



vid 4-5 åkte vi mot kuggeboda där vi och elinas släkt samlats. var sjukt trevligt och hennes släkt var så lätt att umgås med. vid 11-tiden åkte vi in mot stan och gick till lägenheten för att lämna av grejer jag haft med mig under dagen. därefter ett besök på nivå vilket var veckans misstag men såna får man med göra någongång. var i säng runt 2 och vid 7 var det bara att gå upp för att gå till telenor.



nu har jag slutat och väntar på elina :) blir filmmys ikväll & jag kan ju säga att det är precis vad jag behöver ikväll. en fin vän en lugn kväll! mamma & niclas kommer även och lämnar kroppkakor eftersom jag missar släktmiddagen i kallinge ikväll :( hade blivit alldeles för stressigt tyvärr!

nats signing out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0