I'm terrified but I'm not leaving

igår var en låååång dag! började med utbildning mellan 12.30-16.30 (på ett pass jag redan gått, oops!) och så visade det sig att jag skulle vara där 17.00-21.00 så det var bara att bita ihop. men det var bara jag josse & anna så det var så himla mysigt och man lärde sig bättre då det var lättare att hänga med och även ställa frågor!

helt slut i huvuet tog jag bussen hem och strax därefter kommer elina. blev en dusch, smink & så. fick sällskap av charlie & micke och vi förfestade innan vi gick till nivå. kul kväll där verkligen =) har saknat onsdagarna blir inte samma feeling någon annan kväll. gillas! (y) halv tre kastade vi in handduken.

vaknade alldeles för tidigt (6!) men lyckades somna om. blev långdragna allihopa så det tog ett tag innan vi bestämde hur vi skulle göra. killarna drog till mickes kusin och vi lagade mat här så vi skulle slippa vara hungriga på jobbet. köttfärssås i mitt hjärta.

jobbet gick kanoners! eller det kanske är att överdriva i och med min trötthet kom en kvart efter att jag satt mig på stolen. med lite kaffe löste sig allt och de 4 timmarna gick läskigt fort. så fort att jag bestämde mig för att ta medlyssning idag med. 2 timmar och jag är nöjd med mig själv! :)

nu har jag precis fått i mig mat och ska byta om till bekvämare kläder för ska om en timme ta tåget till ronneby där jag möter upp elina för att senare fara vidare mot kuggeboda! ska träffa buddha för första gången (vilket egentligen är katastrof då de har haft honom ett bra tag :() men det ska bli så mys för hur söta är inte hundvalpar?

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0