I'll never be the same if we ever meet again

vilken kväll det var igår! vi började här och kom aldrig riktigt härifrån. istället för att gå till sanne så kom olivia & siri upp och det blev en massa skitsnack med mina brudar. så otroligt efterlängtat verkligen. om två veckor åker de till USA i sex veckor och det lär märkas. men de är så jävla värda det! önskar bara att en annan kunde hänga på! (y)

efter att vi varit här gick olivia & siri på royal republics konsert och vi drog till harry's sliver! inget att hänga i taket vilket gjorde att det blev en tidig hemgång (efter en caspiens såklart!) efter 3½ timme var det dags för jobb och det gick oförskämt bra. säger det igen, vilket gäng alltså!

när jag var färdig på jobbet blev det en långfika med brydsen på 3G (vad annars?) uppskattat! och nu kom jag precis hem från kalas på branthalla för att vi firat håkan som fyllde år tidigare i veckan. var supertrevligt och det bjöds på väldigt god mat som alltid när man åker dit :) och för tillfället väntar jag på att att elina ska skriva så jag kan gå ner och öppna till henne. NU SÅ!

annars rullar allt på bra! har sagt ja till en heltidstjänst på Telenor så får se om jag får den. buisnesswoman påväg här va. eller nåt. men nu är det filmdags så jag har inte tid med detta. snabba cash it is!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0