I think you're just evil

åh nu är jag pepp! hann med alla ärenden jag skulle idag, så skönt. lämnade tillbaka en gammal bankdosa som vi tillslut hittade, satte in pengar, var inne på wedins och visade dem de spruckna sömmarna på väskan, handlade det jag kollat ut på h&m och nu sitter jag på jobbet och väntar på att vi ska börja. är än så länge bara jag i salen men har sett två andra ute vid kaffemaskinerna. dock är jag lite fundersam vart alla andra är, men de lär väl dyka upp när som.

pratade förresten med nanna i telefon innan, hur kul som helst! hon joinar oss på onsdag och då ska jag krama om henne ordentligt då jag inte sett henne sen slutet på november. lilla nannis ♥

men nu har jag inte tid med det här längre. plugg till 21 och jag ska vara så fokuserad jag bara kan.
n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0