I need you right in front of me

jag är sjukt seg! skulle egentligen ha bokat biljetter med elina igår till vår resa men ingen av oss orkade det. skulle ha träffat jannie en runda med men orkade inte det. istället sov jag på soffan och under earth hour släckte vi ner allt (förutom badrummet där niclas höll på att installera en ny duchkabin) och runt 22-23 gick jag upp och la mig och sov till 11 idag. behövde nog det. inga störiga drömmar heller, vad jag kan komma ihåg och det är skönt (y)

idag görs det inte heller mycket nytta! får några familjevänner på besök så vi ska försöka baka något innan dess och det är alltid kul. får se om vi kör på en sockerkaka eller kanske en kladdkaka!

nästa vecka blir en riktig faddervecka då jag ska sitta där mån-lör men får tänka på hur mycket jag kommer att lära mig. kommer nog bli lika intressant som det har varit hittills :)


ge mig ett underbart försommar-långö med massor av fina vänner


snart så

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina ni är! =)

2010-03-28 @ 19:10:17
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0