I don't walk the line

gårdagen blev så lugn den bara kunde bli vilket jag inte ångrar för 5 öre idag! somnade till luftslottet som sprängdes och runt halv 2 fick jag sällskap så jag slapp vara själv. fick några oroliga samtal av duvan men berättade hur allt låg till & så pratade vi lite hemligheter, alltid kul!

och nu har jag precis kommut hem från utbildningen! steg upp med röda ögon och alldeles för trött but I made it! hade så sjukt kul på jobbet så jag är glad att jag gick dit! skrattade så sjukt mycket och man lär känna folk bättre dag för dag. är så glad att jag är där verkligen, behövde verkligen detta.

nu väntas det mat, dusch & fixa mig iordning innan det blir en promenix till pantarholmen där förfesten är ikväll :) jägermeisterkväll på play.bar vilket betyder att kvällen kan sluta hur som helst. men jag ska ha så roligt jag bara kan och skaka av mig saker jag inte behöver bry mig om.



later!

Kommentarer
Postat av: nanny!

vilken snygging! shit va du skriver hela tiden, ja hinner inte me den här bloggen!

2010-03-10 @ 10:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0