hero of war

Hej! =)

blev en filmkväll igår & elina och jag har alltid lika stor otur när vi väljer film! äntligen midsommar är alltså inget att rekommendera om man inte tycker om konstiga filmer men den är helt okej ändå! :) somnade ganska fort och så!

imorse blev det brådis brådis! duschade, sminkade mig och packade ihop allt till jobbet på 10 minuter och nu sitter jag här på min rast! så himla skönt att vara här idag då vi är 4 stycken plus våra utbildare!

magkänslan är dock inte lika bra som allt annat och dessutom släpper bea bomben att charlotta har vinterkräksjukan. charlotta som vi umgicks med hela dagen igår så vi håller tummarna (y)

signing out, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0