friends, lovers or nothing

är äntligen i ledja och att krama om twister var verkligen hur skönt som helst! har saknat min plutt massor så det var kul att se att han blev glad när jag kom.

bakisdagen har varit precis som den ska vara. fylld med sömn, cola, 3G, matlagning, film och sånt. jag klagar absolut inte och det hela slutar nu med wallanderfilmen på fyran som är tradition att kolla på!

gårdagen var förresten bra! att festa på pantis igen var mysigt och allt var superkul. dock var inte play.bar lika roligt men att det inte är något att hänga i granen vet vi ju sen innan ;p träffade iaf några godingar ute som gjorde min kväll!  innan hemgång blev det varsin baguette på subway innan vi kastade in handduken och gick och sov :)

imorn blir det till att vara i skogen hela dagen, skööööönt!
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0