får jag luta min panna mot ditt trygga bröst?

ikväll är det lisa ekdahl som tänker mina tankar, kan sätta ord på så mycket verkligen. dagen har varit toppen! vaknade upp med mitt flin' och här härjade vi lite med dammsugning, matlagning, dusch och så innan hon ville gå till 3G för att äta en bakad potatis! därefter skyndade vi vidare mot våra jobb.

när jag kom till mitt blev jag lite fundersam om jag var den enda på bygget men visade sig att 'alla' höll i utlängan som är 'vår' datasal där vi kan plugga. de var 3 men emelie gick ganska snabbt så det var bara jag andy & manisha som var där med våra utbildare! efter ett tag började folk droppa in och stämningen var bra! :)

vi pratade om låten 'higher' eftersom att manisha la ett önskemål om att lyssna på denna. maja hade ingen aning om vad det var för låt så när lihö kommer in (hämtat kaffe) så säger hon "maja har aldrig hört higher!"

vi lyssnar på låten och efter säger lihö: men de sa aldrig något om någon haj?
hon trodde alltså att maja inte kände till låten 'hajen' hahahahaha, vad vi skrattade!

ikväll har jag haft jannie här på besök & det har varit efterlängtat! som jag längtat efter lite egentid med min besti ♥ alldeles alldeles för sällan, vi får allt bättra oss! och nu kollar jag på wallander som varje söndag.


imorn blir det nog att dra dit en runda till då jag är väldigt osäker på BASS. får suga in mig all kunskap och info jag bara kan få och dessutom sitta och medlyssna någon timme eller två. allt för att bli så vass som möjligt. efter jobbet åker jag hem till skogen och andas in frisk luft, pussar på hunden och umgås med mamma & niclas. känner verkligen att jag försummar dom :(

later!

Kommentarer
Postat av: Jannie & barbro

instämmer <3

2010-03-15 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0