faith

är helt slut i huvudet efter en lång dag på jobbet och ett besök hos carro. tror att det kan vara det bristande intaget av vatten och mat så får ta och fixa detta snabbt!

dagen på jobbet var förövrigt bra! fick egna headset vilket var skönt och så träffade man på sina 'poolare' vilket alltid är kul! :) hann även sitta och medlyssna i 2 timmar och det var nog 5 iPhones vi hann skicka iväg. ka-ching till honom!

nu är det TV-tisdag, men jag längtar mest till fikan imorn.
efter fikan är det dags för min första faddring vilket betyder att det är JAG som ska hjälpa kunderna när de ringer in med sina problem imorn, gosh!

jag & olivia, olivia som imorn lämnar mig för USA i 6 veckor :(

signing out, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0