du är min vän i livet



inget problem är för litet, ingen konstig känsla är för konstig för att prata om. råden är många och omtanken stor. vis, klok och otroligt rolig är han. det finns ingen annan själ i hela marmaris som är så omtyckt av mig som esen! vi planerar in en resa dit i maj (om allt går som vi vill att det ska) och vi ska inget berätta för honom. kan ni tänka er hans reaktion när vi kommer? blir glad i hela magen bara jag tänker på att. tror inte många förstår hur mycket staden betyder för mig, men åker dit kommer ni förstå precis vad jag menar.

den sjuder av liv, vänskap till alla jag lärt känna där, värme och glädje. att ta dagen som den kommer är självklart & en dag på mega diana är en självklarhet. maj får jättegärna komma nu, nu, nu så jag får uppleva allt igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0