26 mars

idag var det jobb mellan 8-14 och det gick bra. min fadder tyckte jag handerade BASS vilket var otroligt förvånande och roligt att höra. BASS är nämligen ett av de program vi använder när vi jobbar i ktj och det är det programmet jag tycker är krångligast. det är många frågor som kan ställas och jag tycker vi fick svar på alla och kunderna var nöjda. precis så det ska vara ju. sen är det alltid kul att träffa på mina 'poolare' & se att deras faddring med går bra då vi gör detta tillsammans! snart dags för en poolfest tycker jag allt. banding is everything

sen jag kom hem har jag inte gjort många knop måste jag erkänna. fått i mig lite mat och unnat mig några bitar på kexchokladen som vi vann på sälj-bingon på jobbet. har tänkt plocka undan i köket och så vänta på att elina ska komma. får även se om vi får mer sällskap ikv! skickade ut ett sms om att jag var trött på att aldrig träffas längre och det är jag verkligen. alla lumpengrabbarna och henke ser jag alldeles för sällan. henke har jag dock träffat ute ett antal gånger medans de andra har jag inte sett sen nyår och tiden har sprungit iväg. så det hade verkligen varit kul att träffa dem ikväll! håller tummarna för att allt går som vi vill helt enkelt.

annars rullar allt på antar jag. saker att göra varje dag vilket jag tycker är otroligt skönt annars får jag panik om jag inte har några planer. helgen är dock planlös vilket ändå kan vara skönt då jag inte haft en enda ledig helg sen jag började min utbildning/jobb så får se om jag kan njuta av dem eller om jag ändå kommer sitta där på söndag och plugga in det sista jag har kvar. om två veckor är det nämligen slutprov och för mig är det viktigt att jag klarar det då jag inte tänker göra om det. så det blir hårdplugg och aktivera hjärnan för första gången på riktigt sen skolan/högskolan. intressant det där!

och om en vecka kommer B hem, åh vad jag ska krama om henne! det är så skönt att varje gång jag har behövt prata så har jag ringt henne och trots 50 mil så känns det som om hon är alldeles intill mig. man ska inte låta avståndet bli ett hinder utan en möjlighet att ta reda på om man faktiskt betyder något för varandra och jag känner verkligen att båda har lagt manken till. vissa veckor har det varit körigt och man kanske inte har haft tid men sånt får man klart ha förståelse för. men linda du ska veta att jag uppskattar dig något fruktansvärt och jag är så glad att jag har dig!

självklart är det andra jag med är glad att jag har vid min sida! elina vet jag aldrig sviker och vi är varandras bollplank verkligen. att kunna byta tankar, känslor och glädje med varandra gör livet verkligen lättare. jannie, min besti! hon står för alla visa ord och vägleder mig. joss, ingen förstår mig som joss tror jag inte. jag vet precis vart jag har henne och hon mig. kan gå ett tag utan att man hörs och när man väl pratar med varandra är det som om man träffades igår. när hon flyttade försvann all spontanitet som vi två var kända för och jag blev putt. men jag vet att när vi väl träffas så är allt som vanligt! nanna en liten glädjespridare! inte den lättaste att få tag i men när man väl spenderar tid med henne så har man så himla roligt! självklart så har vi siri och olivia med! går alltid att lita på, världens roligaste och jag har några av mina sjukaste minnen med olli. but what happends when we're togeather stays between us!

nu visar det sig att lumparkillarna entrar alamedan 25 ikväll (en liten skara då de andra är kvar i skåne..) och kanske även jannie och fredde. så det blir en trevlig kväll, det är jag helt säker på! :) har verkligen sett fram emot detta! därför är det dags att ta tag i saker för antar att de inte blir gjorda av sig själv.

signing out
n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0