18:20

sitter hemma i skogen och tar det absolut hellugnt! har ätit en jättegod middag och andats in frisk luft, allt detta för att orka med resten av vecka. jag ska se till att vara på jobbet jag bara kan. allt för att lära mig så mycket som möjligt och för att min lön ska bli så stor som möjligt då en resa i maj hade suttit fint som attan =) kollar just nu runt för att få ner priset så mycket som möjligt på såna onödiga kostnader som flyg & hotell. spenderar hellre lite pengar på sånt som man kan ta med sig hem istället.

idag har jag varit på jobbet i 5 timmar där jag jobbade med självstudier och satt och medlyssnade hos snuttan. tiden går väldigt fort på bygget och det är alltid någon annan av alla "poolare" som är där vilket är otriligt skönt. imorn blir det en heldag som jag fruktar för men - money money money (y)

bjuder på en bild från fridace :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0