wanna be with you

har nu ätit, vilat, duschat, strykt (!!!), plattat håret och sminkat mig - JAG ÄR REDO! snart kommer tjejerna till stan, ska möta upp dem vid 10 i 7 sen drar vi och käkar något gott. mums. därefter är det bio, efter får vi se vad som händer.

har iaf tänkt ta en riktig sovmorgon imorn, har varit sjukt trött hela veckan. vid halv 4 åker jag och mamma mot sthlm, äntligen! blir nog inte utgång med B på fredagen då jag inte orkar flänga runt över hela huvudstan för att hta henne, får träffa henne på lördagen istället. så imornkväll blir det nog mys hos mammas väninna hela kvällen med hennes dotter patricia som är lika gammal som mig. har känt varandra hela livet så det är alltid lika kul att ses :)

godkväll
nats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0