waka waka

Det har varit en bra dag, det måste jag erkänna! satt och medlyssnade och faddrade till lunchen därefter blev vi poppade att vi som satt på retail-uppdraget (ÅF) skulle logga om till kundtjänst istället! gissa om jag blev glad? satte mig med poolarna & allt var precis som vanligt. var bara att tacka och ta emot när kunder ringde in med och ville förlänga sig, 4 förlängningar och mer pengar ner i fickan! provisionen och variationen på samtalen gör att jag saknar att sitta på ordinarie kundtjänsten! självklart är poolarna så otroligt mycket med men dem kommer jag att sitta med så därmed är det ju löst! :)

skyndade mig hem efter jobbet för vi hade stockholmsbesök! grazyna med familj var här en runda innan de skulle med polenfärjan så det bjöds på god mat, efterrätt och mycket skratt och kärlek. de tillhör vår familj, inget snack om saken. & man blir alltid så glad av att träffa dem!

så hann tyvärr inte träffa nanna idag, tänkte ta igen det imorn om hon fortfarande har tid och lust då :D var nämligen längesen jag var i agdatorp nu så det är verkligen på tiden!


hard work work

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0