I don't wanna miss a single thing you do

är tillbaka från jobbet
har haft en dålig magkänsla hela dagen p.ga. eventuella avdelningsflytten
men allt blir lite bättre när man ser alla glada ansikten
vi försökte lösa problemet med att anna flyttar istället för mig
får se var caroline på uniflex tycker om saken
för visst är det bättre om alla är på platser som de trivs med?

så håll era tummar för mig nu!


skulle egentligen ha träffat jannie ikv, men som vanligt har jag inte koll på mitt schema
trodde jag slutade betydligt mycket tidigare, förvirrad är bara förnamnet
imorn är det kanske utgång
torsdag är än så länge oplanerad (förutom jobb då)
och på fredag är det student & firmafest! can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0