alors an dance

kom precis hem från jobbet, ovanligt pigg faktiskt trots att jag lyckades snurra till det igen och jobbade en halvtimme extra.(var där för tidigt) jag måste ju vara den ultimata att anställa i och med att jag alltid jobbar för mycket! men jag klagar inte, vi var ett bra gäng idag och sommaren kommer att vara helt okej! det gäller att ha en positiv attityd och något annat tänker jag inte ha! :)

någon planering för veckan har jag inte! i och med att jag jobbar väldigt konstiga tider men på fredag är jag iaf ledig! då är det student och jobbfest så det ses fram emot!

Life is what happens while you’re busy planning other things

- Lennon


nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0