signing out

dagen har gått så sjukt fort! jag fick sova ut ordentligt (så skönt att vakna innan telefonen) och hann göra mig iordning. det enda som sabbade morgonen var att jag fastnade i hissen, hade lite för bråttom egentligen. märkte när jag var halvvägs att jag glömt min mat i lägenheten så tryckte på stop-knappen. dumt jag vet, men ibland går allt för snabbt. så där satt jag i 10 minuter innan en händig man kom & hjälpte mig ut. anledningen till att jag hade så bråttom var att jag skulle till mammas jobb och skriva på ett papper ang. skatten innan jobbet, men det får bli imorn istället.

kom 5 minuter försent till jobbet men ingen skada skedd. har haft en bra dag på jobbet med bra arbetskamrater och en god tårta som de bjöd på för att vi har skött oss så bra sen vi tog hem all trafik från anthill (ett företag som tog en del av våra samtal, b.la. nattetid) så det var kul.

nu ska jag snart logga ut för att träffa jackie en stund innan jag träffar tjejerna i stan!
KANONDAG, MED ANDRA ORD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0