show me fire burning on the dancefloor

åh, jag kan verkligen inte hålla i mina pengar. när överföring är så nära som i telefonen är det lätt att enkelt flytta över pengar från sparkontot. så blev 3 plagg på gina efter att jag slutat och även en kasse mat på hemköp! tur att man slutar när affärerna redan stängt så blir det inte så mycket inhandlat. men dock var det kläder jag kan ha på mig på midsommar så nu är det avklarat! köpte även marinad till min fläskfilé jag ska äta på midsommar, great!

ikväll blir det inte mycket mer gjort, städa undan alla kläder och så! sen är det dags att kolla på filmen 'familj på väg' som går på 6:an efter att Ugly Betty är slut. alltså en perfekt tv-kväll. orkade nämligen inte ta mig till Carro ikväll, huvudet hänger inte riktigt med 8-timmars jobbdagar så det tar nog ett tag att vänja sig. but we're still going strong.

imorn är'e jobb som gäller och därefter fika med jackie! var år & dar sen jag såg henne så det blir kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0