to the sky

Hej!

Har varit en seg dag idag på jobbet, men det gick helt okej ändå! gillar inte riktigt att börja så sent då man missar heeeela dagen men det var skönt att vänta ut väckarklockan istället för tvärtom!

och nu har jag varit hemma ett bra tag! har hunnit ta ett jätteskönt bad, ätit kvällsmat och nu uppdaterar jag min iPhone. apple har nämligen släppt den senaste 4.0 uppdateringen som hör till iPhone 4 så hoppas verkligen att det är något att ha. över 100 nya saker så nöjd blir jag nog. men verkar ta all världens tid så datorn får nog vara igång hela natten.

så nu är det dags att krypa till kojs. dörren är låst (som vanligt men nu måste vi vara extra uppmärksamma då en av de boende i huset tappade sin nyckel och har haft inbrott, läääskigt) allt är undanplockat & sängen är nybäddad så kan inte bli bättre! dessutom så är det bra serier på 6:an så man kan kolla på något innan man somnar.

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0