take a sip

hände en sjuk grej igår. för ett tag sen tävlade mamma & jag till toaletten och råkades knuffas in i handtaget och sen dess är det inte riktigt ok. så igår när jag hade duschat färdigt kunde jag inte komma ut vilket ledde till att jag fick klättra upp på tvättmaskinen och ut genom fönstret. kollade om ralph med familj var hemma eftersom de har en extranyckel men ingen i huset. så fick gå till åke där jag satt i över en timme i handduk och turban innan lyneth kom hem och jag kunde gå in i huset igen!

och detta var verkligen inte rätt dag att hända på då jag hade bråttom till stan där jag skulle möta upp elina och jannie för att ta emot studenterna. men jag hann och efter det tog jag och elina lunch på 3g och en runda på stan :) när klockan närmade sig 6 tog elina bussen till ronneby och jag gick för att göra mig iordning. tog sedan bussen till Kim där vi hängde innan vi gick till personalfesten.

personalfesten var awesome! de hade hyrt östersjöhallen där det bjöds på trerättersmiddag och dricka och så var det dans som gällde. temat var brasilien så de hade hyrt in dansare som var sjukt coola. även viktor från bolibompa var där och jag & bea blev helt starstrucked vilket slutade med att vi tog en bild med honom. dansade även med teknikkillarna som är sjukt roliga! kvällen avslutades med att jag, bea & filip (som vi sedan tappade bort) gick mot stan och hamnade på nivå! där mötte jag upp johan, joel & linus och satt med dem tills det var dags för mat och hemgång :) en bra kväll med andra ord!

idag tog jag bussen hem och var hemma runt 1! har sedan dess sovit lite på soffan, kollat på tv, ätit en god middag. med andra ord inte varit så aktiv men det har varit skönt! vill tacka alla för igår, jag trivs verkligen i ert sällskap och fy tusan vad kul vi har tillsammans! ser fram emot 'poolarfest' som vi måste ta tag i.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0