skaka rumpa

åh vad skönt jag har sovit idag. begärde ledighet & en sovmorgon var så efterlängtad efter onsdagens äventyr! blev väckt av elina runt 11 vilket var lagom. ska in till stan idag för att träffa henne, ÅH VAD JAG HAR SAKNAT HENNE! blir rundor på stan och sätta sig för att äta något gott! och eventuellt möta upp galäreneleverna som går ut på trappan idag då jag inte har tid att gå på någon studentmottagning ikväll!

för ikväll är det personalfest! telenor har hyrt östersjöhallen och dekorerat den efter brasilien eller vad det var! ska bli så kul och jag ska klamra mig till mina poolare. har nämligen fortfarande inte kommit över att jag inte ska sitta i C-huset längre. visst, det är kul att de tycker om mitt arbete - att jag har bra statistik, säljer bra & full närvaro. det är för att jag trivs så jag håller mina fingrar & allt jag har för att jag ska trivas med carlos och gänget där borta med!

nu är det dags för dusch etc. för tiden börjar springa iväg
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0