living the dream

hur kul det än är att åka iväg på en mini-semester så finns det  
inget som slår sitt egna hem. säger absolut inte att det inte är kul
att träffa nya människor för det är det, men jag vet att jag hade
haft så mycket roligare med mina brudar, hade blivit helt galet! Så
måste erkänna att jag saknade er för vilket äventyr det hade varit
att gjort Stockholm by night med er!

Kan passa på att berätta vad det är för äventyr vi ska ge oss ut
på - om vi får ihop tillräckligt med pengar som vi såklart kommer
få! Det är en tur till Australien, nya zealand och även en runda i
Asien! Jag är helt spänd angående detta och kan inte längta mer än
jag gör just nu! För om 5 månader så kan jag sitta på guldkusten
med Olivia & Nanna! Och i december är det tänkt att Elina, siri &
Jakob ska ansluta sig! Förstår ni nu varför jag längtar? Ett
underbart gäng som ska på sitt livs äventyr. Så nu gäller det att
jobba häcken av sig & spara varenda krona för det är nu det
gäller :)


australien

malaysia

indien

nya zealand

detta är ju såklart bara temporärt, men kul att ha något att se fram emot!
får mig att inte gå under när jag tänker att jag ska jobba heltid hela sommaren!
man får ju tänka på det positiva istället :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0