LIFE'S PRETTY DAMN GOOD

livet känns ganska surt när man sitter på jobbet och tittar ut! 25° och strålande solsken & man kan bara tänka sig hur skönt det är att ligga på stranden i detta vädret. men jag deppar inte för vi tar vara på solen så gott vi bara kan under arbetstid då vi spenderar båda rasterna och lunchen ute på 'altanen'.

igår var det jobb mellan 10-18.30 därefter åkte jag ut till agdatorp för att få lite mat i magen och dessutom så hämtade jag nanna så åkte vi mot elina i kuggeboda. där träffade vi henne, budda, ingela och såklart söta gangster! vilken pärla alltså, om han behåller färgen han har idag kommer han att bli oemotståndlig! resten av kvällen spenderade vi i soffan till en film, underbart att tillbringa tid med fina vänner ♥

jag & nanna åkte hem imorse när elina skulle jobba, nanna skulle hem och jag till jobbet =) så kul att höra henne tjuta där bakom så fort vi kom in i en kurva eller rondell. jobbet gick med fort och jag tillbringar min kväll hemma i Ledja vilket är tokskönt!




jobb tis-tors sen har jag långhelg och vädret lovar gott så jag håller tummarna!
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0