last night

glömde totalt att berätta om gårdagen! satt i siris 'stuga' eller vad man ska kalla det. jag, siri, olivia och jakob! mycket trevligt verkligen och vid halv 12 tog vi bussen till stan vilket visade sig vara ett stort misstag! alla studenter tog samma buss vilket resulterade i att det tog en herrans lång tid, att jakob hade en egen talkshow och syntes och hördes och mycket sång men det var helt okej ändå ;p fick ju se sara sjunga 'what shall we do with a drunken sailor', bara det gjorde det värt!

väl inne i stan mötte vi upp B och gick till nivå! där satt vi ett tag och hann under tiden även få sällskap av danne & så nättrabyborna, välta och krossa två glas och så vidare, men trevligt, det var det minsann! tills siri & olivia får för sig att de vill gå till piraten istället. linda hoppar av lycka medans jag drar benen efter mig. där inne var det knökfullt, hemskt och så vidare. men träffade iaf ali, det var kul. gick tillbaka till nivå sista stunden innan vi gick för att äta och sen för att gå hem med ångesten att man ska jobba 5 timmar senare, men det gick som sagt väldigt bra!

tack för det tjejer, jag behövde gårdagen so bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0