jag liksom föll över kanten

och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat
o där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick
allt jag hade förstorat


man borde ibland veta vad man ska och inte ska göra
men då skulle man aldrig lära sig
aldrig veta vilka man ska ty sig till och vilja man ska hålla på avstånd

jag lär mig mer och mer för varje dag
jag lär mig mängder på jobbet, det är något nytt varje dag
jag umgås så mycker jag kan med personer som står mig nära
och desutom planerar jag att besöka platser jag aldrig sett, vilket får en att utvecklas som människa

med andra ord: jag trivs & allt är superbra

det kan jag lätt konstatera genom att titta ut genom fönstret och faktiskt se att det är sommar.
det är verkligen sant att man verkligen lever ut mer på sommaren, tar vara på all tid man har
för precis som ledin säger så är 'sommaren kort' vilket är otroligt trist, men annars hade den inte varit så uppskattad. så nu ska jag ta vara på sommaren ikväll. titta ut och se att det fortfarande är ljust ute, se fåglarna som flyger hur fria som helst och lyssna på barnen som tjoar.

livet är för jävla bra ibland alltså och det ska man aldrig glömma. så nu ska jag fortsätta med min fina kväll. sätta på sommardängor a lá winnerbäck, ledin och gessle. ska njuta, för det är jag värd. godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0