it's time

Hej!

bra uppdatering från min sida de senaste dagarna känner jag, but hey I had other things to do! :)

i torsdags var det jobb mellan 9.17.30 som vanligt och därefter gav jag mig ut till agdatorp & nanna! hur mysigt som helst och i skymningen begav vi oss ut på en ridtur. eller ja, jag red och nanna cyklade för att hon inte ville förstöra sin frisyr ;p men det var otroligt mysigt och lycko var hur pigg som helst! när vi kom tillbaka slappade vi i soffan till filmen 'på smällen' och runt halv 11 åkte jag hem för att vara pigg på jobbet.

och igår gick tiden såå långsamt i och med att jag hade världens spänningshuvudvärk (som inte ens ville ge med sig när nanna gav mig något rött, mystiskt piller när vi fikade) men jag hade det trevligt igår, många bra människor som jobbade tillsammans med mig :D efter jobbet blev det staden för att möta upp b  & elina! gick till tre G för en potatis och efter en stund kom även nanna! myspys. så där satt vi och skrattade ett tag, satt där så länge att tillslut var det bara vi kvar vilket olivia och siri påpekade när de kom mätta och glada från michel's! :)

gick vidare till wayne's där vi satt tills de stängde. så bra verkligen och fy tusan vad kul vi hade! och det sägs ju att man blir som man umgås vilket betyder att hela högen är awesome! planerade midsommar lite extra och fick med nanna dit. ni som känner nanna vet hur stort detta är :) så det kommer bli kanonkalas verkligen och vi kan inte längta mer än vi redan gör :D när det stängde gick vi vidare här och skrattade till olika uttalanden i 'bibeln' som kommer att hänga med i midsommar för uppdateringar!

idag är det dags för att sola med b & sen träffa jannie när hon kollat färdigt på bröllopet :)
bilder kommer senare, lovar inte när!

kollade förresten biljetter till turkiet, är måttligt sugen på att besöka esen, ali, claire & gänget redan nu! en månad sedan man träffade dem och tiden har verkligen gått så sakta. får hålla ut, är ju fastkedjad vid jobbet just nu!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0