I keep dancing on my own

idag lämnade jag jobbet med vemod! jobbade mitt sista pass med 'poolarna' och det känns så hemskt. det värsta var när anna sa att hon kommer sakna mig, men det blev bättre när hon sa att vi får ta allt via chatten istället! hon är så söt anna verkligen, en så glädjespridare! och det är verkligen något med varje en av dem! sara med sina sjukt roliga kommentarer, bea för sin söta förvirrenhet, manisha för att hon verkligen bryr sig om alla, tomas för att han är insnurrad i sig själv och för att passa tider inte riktigt är hans grej, antonio för att man alltid har något att prata om med honom, josefine för att hon är hur go som helst, andreas för att vi alltid sitter och klagar på våra kunder tillsammans och höjer ögonbrynen, kim för att hon kan allt man frågar och så himla grym, emir har jag tyvärr inte riktigt 'bandat' med, men han verkar hur bra som helst vad jag har sett!

så nu på måndag tar jag, marina & shayan vårt pick och pack och flyttar 50 meter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0