how to save a life

sen jag skrev sist har jag hunnit komma hem och slänga mig på soffan, fått besök av kauppis och med dem fikade vi. blev rabarberpajen niclas gjort i helgen och frystårtan mamma köpt! har även fått 4 berlocker till mitt armband på 'barnens dag', jättefina var dem! :)

nu myser jag i sängen framför desperate housewifes och därefter är det cougar town & christine. saknar mina tisdagsmiddagar med jannie då vi brukade avsluta med att kolla på serie-maraton. du är en av de få saker jag saknar med kalmar, en av få, men ack så betydelsefull ♥

imorn är det jobb mellan 8-13 därefter ska jag göra staden med flinet då hon tyvärr inte kan delta på torsdag. antar att det blir en smaskig bakad potatis och en rejäl shoppingrunda. precis som det ska vara. på torsdag är det jobb igen, samma tid, och på kvällen är det middag & bio med Olivia och Siri. ska bli så kul att se andra SATC-filmen, har verkligen sett fram emot det! på natten delar jag lägenhet med olivia med, underbart!

på fredag är det sthlm (om mamma lugnar ner sig och tar tillbaka sitt hot om att jag inte får följa med) så på kvällen ska jag till linda och ge henne en bamsekram! är nyfiken på vad hon har hittat på för planer och på lördagen är det patricia som ska ta med mig på äventyr. kan redan nu räkna ut att det kommer bli en suverän helg, can't wait!


miss you :(

godnatt!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Torsdag kommer bli awesome! =)

2010-06-01 @ 22:05:42
URL: http://oliviastertman.blogg.se/
Postat av: Josefine

<3 you

2010-06-02 @ 08:24:20
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0